Hospodin je můj pastýř, nic nepostrádám !
(Žl 23,1)









úterý 21. července 2015

Po kolikáté...

...už?
Blogersky nuda, vím.
Ale pro nás pořád nové zážitky a zkušenosti.
Takže bazén.
Učím se zvládnout dvě děti na bazéně, fotit u vody a efektivně balit :-)
Dnes jsem například vzala hrozny, jahody a tlusté tyčinky - mimo spousty dalších pochutin. A bylo :"Mami, máš jablíčko a tenký tyčinky?"
Pořád je co zlepšovat, ale pokaždé mám radost, když to zvládneme k všeobecné spokojenosti VŠECH ZÚČASTNĚNÝCH.








1 komentář:

  1. Kurnik, že bysme přijeli na koupání? Vypadá to velmi dobře! Od nás teď nebude dlouho nic a pak velká pecka, protože jsem zahájila vystěhování obýváku a mám v plánu malování a přebudování na dětský pokoj + obýváček. Do toho zraje, co se dá, a je potřeba to zpracovat. Kdy přijedete na návštěvu? Ale teď radši neee;-)

    OdpovědětVymazat