Hospodin je můj pastýř, nic nepostrádám !
(Žl 23,1)









pátek 17. července 2015

Když se daří...

...tak se daří.
Zná to každý, tak si nechci veřejně stěžovat, ale dnes to u nás vypadalo následovně :-)
Večer jsme rozhodli, že konečně vyzkoušíme letní areál plaveckého stadionu.
Ráno jsem vše důkladně nabalila, využila jsem dokonale každý milimetr našeho nového kočárku a vyjeli jsme.
Sotva jsme opustili areál, zjistila jsem, že máme prázdné přední kolečko kočárku.
To dojedem.
A dojeli.
Při vstupu do bazénu nám oznámili, že dětský bazén s atrakcemi je mimo provoz. Byl s námi i tatínek, tak jsme se vybičovali, že to i tak zvládnem.
Zvládli.
Ovšem další rána následovala. Moje milovaná pikniková deka se v kočáře rotrhla :-(
A to stačí, i když by se ještě dalo pokračovat.

...fotky z bazénu pochopitelně nemám...


 ...doma - hrátky s ledem...





 ...polystyrenové lodičky...







 ...být mladší je fakt těžký...



 ...polystyrenové loďky, když s nimi Thea končí...



1 komentář:

  1. To je nápad, s polystyrenem. Až budete mít tu zahradu, tak na takové věci nebude čas! Leda že byste se zahradou koupili i zahradníka. Ten myslím už cenu nemůže významně ovlivnit:-)

    OdpovědětVymazat