Hospodin je můj pastýř, nic nepostrádám !
(Žl 23,1)









pondělí 11. ledna 2016

Čekání na PPL...

I když jsem za tuto službu vděčná, většinou mě dovádí do stavu zoufalství.
V pátek přišla sms - doručíme balík mezi 12:00-15:00. V 11:30 na telefonu 3 zmeškané hovory, že už u nás byl a balík znovu doručí v pondělí.
Dnes jsme tedy čekali.
Nedorazil.
Tak jesm mu zavolala.
Prý zítra.
Uvidíme :-)
Tak jsme aspoň odstrojili stromeček a pořádně se s ním rozloučili. Od Theušky dostal i pusu na rozloučenou.
Světýlka příště musíme vytáhnout už na začátku adventu, abychom je do štědrého dne rozmotali.











1 komentář:

  1. Pokud jsou jenom zamotaná a svítí, tak je to dobrý... to já jsem loni po Vánocích zamotala a následně rozbila troje světýlka... a jedny už v adventu... jsem zvědavá, jak budeme sundávat světýlka letos. Snad aby mě k tomu ani nepouštěli:-)

    OdpovědětVymazat