Hospodin je můj pastýř, nic nepostrádám !
(Žl 23,1)









úterý 22. září 2015

Zazimujeme...

Možná to někomu bude připomínat supermarketovou politiku, kdy nám na začátku roku servírují velikonoce a v září první vánoční kolekce, když tady v srpnu píšu o podzimu a na začátku podzimu už o zazimování. Ale s dětmi se nedá čekat na vhodnou příležitost, a když je třeba něco udělat, tak tehdy, když to jen trochu jde. Tak jsme dnes zazimovali terasu.
A protože mi zbyl ještě kousek pleteniny po ušití vestičky, a druhátko asi růžový proužek nevyužije, ušila jsem čepičku a šálu pro Theu.














1 komentář:

  1. Podzim v srpnu mi teda vadil:-) ale zazimování chápu. Dneska začíná podzim a je načase. Taky bych nejradši už všechno sklidila a uklidila, dokud není vlezlé chladno. Koupila jsem už dvě zimní bundy a plánuju Vánoce! Nikolásek strašně vyrostl. A Theušce to v soupravičce moc sluší!

    OdpovědětVymazat