Hospodin je můj pastýř, nic nepostrádám !
(Žl 23,1)









neděle 30. srpna 2015

Konec...

...dovolené, prázdnin, čtvrtého měsíce :-)...............
Tak už jsme zpátky.
Měli jsme se moc krásně.
Dovolená to byla hlavně pro děti. Matky zajišťovaly full-service.
Vymazala jsem si sice fotky čtyř dnů naší dovolené, ale pár jsme jich ještě nafotili.

...nejmladší účastník zájezdu. Dnes slavíme ukončený čtvrtý měsíc....

 ...výletovali jsme...








 ...piknikovali jsme...




 ...wellnessovali jsme...

 ...skákali jsme...
 ...pískovali...


 ...cvičili a tvořili...

 
 ...nevynechávali bar...
 ...a tak .....




1 komentář:

  1. No já jsem si říkala, že budete někde pryč, když nebloguješ! Dovolená určitě paráda. Matka bude mít dovolenou asi jen bez dětí. Taky jsem to letos pochopila!

    OdpovědětVymazat